středa 31. července 2013

Nákupy v Taipei. Úlovky aneb co si vezu domů.

I přesto, že peněz nemám na rozhazování a musím zohledňovat stále jak prostor v kufru, tak jeho celkovou váhu, občas něčemu neodolám a "investuji". Tady jsou zatím mé malé úlovky, které snad vydrží dost dlouho, aby mi mohli tyto prázdniny v Asii připomínat.

Oblečení na Night Marketech (nepředstavujte si žádné vietnamské tržnice, tyto markety tu jsou velmi oblíbené a prodejci ne vždy patří k nejlevnějším. Mnoho oblečení považuji za skvělé výběrové kousky, celý night market je lemován butiky v pastelových barvách.) je bohužel maličkaté, tak, že se divím, že se do něj vleze i některá anorektická Asiatka. Objevila jsem tu ale chain store, obchod s názvem NET (připomíná mi něco mezi obchodem Next a Orsay u nás), kde koupíte oblečení ve třech velikostech S-L. Já jsem při zkoušení zatím vždy musela sáhnout po L, některé volnější modely M, ale S je jak na panenky.
Pořídila jsem ti tam (ve slevě!) krajkovanou sukni do pasu a šedivé tričko s krátkým rukávem a třpytivými cvoky (299 a 199 NT po slevě, celý nákup v přepočtu za 330 korun - paráda!).




Měla jsem sice na tu slevu štěstí, ale už teď tam mám vyhlídnutého spoustu oblečení, pro které se chci za každou cenu vrátit - doufám, že mi kufr nepraskne.


V centru jsem si pořídila také nějakou bižuterii. První kratší náhrdelník jsem "usmlouvala" z 500 NT na 400, což je sice ve srovnání s oblečením dost, ale za to mi udělal nebývalou radost.

A druhý delší řetízek se sovičkou mi zase spravil rozpočet, protože ten stál jenom 100 NT. Řekla jsem si, že barevnou sovu k něčemu unosím a za ty peníze jsem ji tam nechtěla nechat.

Další věc je nová kabelka. Tu jsem pořídila na jednom Night Marketu za 350 NT. Mohla jsem si vybrat mezi několika barevnými variantami, nevím proč jsem sáhla po této lila. K ničemu se mi nehodí, ale přišla mi správná taiwanská. Tady totiž všichni chodí oblékaní v pastelových barvách. 


Včera jsem se ještě vydala do největší nákupní oblasti (WUFENPU COMMERCIAL AREA) a koupila jsem tam další dva náhrdelníky - každý za 120 NT. 


Žádné komentáře:

Okomentovat